zondag 14 december 2014

Zwemmen, vissen, muziek en på tur

Het is lastig om in 1x te vertellen hoe het hele afgelopen jaar is verlopen, daarom plaats ik wat foto's die laten zien wat ik zo allemaal gedaan heb.

We hebben hier in Noord-Noorwegen een schitterende zomer gehad met tropische temperaturen. Het was dus heerlijk om te zwemmen. Op de foto neem ik een duik in het Solbergfjord.


We zijn ook een dagje naar Lødingen geweest om een bezoekje te brengen aan tante Gerda, oom Alfons, Stephanie en Melanie. Het was een hartstikke leuke dag en het leek bijna alsof de tijd had stilgestaan, alsof we een klein beetje thuis waren.


Tijdens de viering van 17e mei, de nationale feestdag in Noorwegen, heb ik met het Salangen skole- og drillkorps de muziek verzorgd. Ik speel de bariton, het kleine broertje van de tuba.


Eind mei waren opa, tante Laura, oom Jan, Tim en Lars op bezoek. Het was fantastisch om elkaar weer te zien. Opa had het maar druk op de trampoline met al z'n kleinkinderen, maar het was lachen geblazen. Tim vond de trampoline helemaal fantastisch, terwijl Lars natuurlijk nog een beetje moest wennen aan al dat gespring en gewiebel.
We hebben met zijn allen ook een bezoek gebracht aan de Polar Zoo, daar heeft oom Jan veel plezier beleefd aan de graafmachine... :-)


We hebben het afgelopen jaar natuurlijk ook regelmatig gevist, vanaf land, maar ook vanuit de boot. Ik heb weer een aantal flinke kabeljauwen gevangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten