vrijdag 18 november 2011

Verse sneeuw in Sjøvegan


We zijn vanmiddag op stap geweest. Er ligt verse sneeuw en misschien zouden we bij Elvelund Camping deze zeehond kunnen spotten.
Maar helaas, hij was er blijkbaar alweer vandoor.
De foto's zijn trouwens omstreeks twee uur 's middags gemaakt, dus je kunt goed zien dat het hier dan al langzamerhand begint te schemeren. Op zich is dat best gezellig, maar het heeft ook een raar bijverschijnsel: we krijgen veel sneller trek in avondeten! We eten de laatste tijd dus ook iets vroeger dan we in Meppel gewend waren...

2 opmerkingen:

  1. **onderstaand bericht hebben we nav je bericht op 12 oktober al proberen te plaatsen, maar dat is blijkbaar niet gelukt.***
    Hoi Maiko,
    Gaat het daar allemaal goed? Gaat het ook goed op school? Heb je al vriendjes? Het is leuk om je verhalen te lezen. Ik heb helaas geen website.
    Ik zit nu op voetbal. Ik zit in hetzelfde team als Tessa en we zijn de enige 2 meisjes. Bij de laatste training deed er nog een meisje mee.
    Morgen spelen we weer een wedstrijd. En ik kan al heel goed voetballen. En met de rest van het team gaat het ook heel goed. Deze weken kan iedereen bij de supermarkt (C1000) voetbalplaatjes sparen van alle voetballers van Meppel. Ik sta er dus ook op en heb mezelf al! En nog heel veel meer.
    Ik zit ook op paardrijden en dat gaat ook heel goed. Ik mag nog niet springen met mijn paard. Ik ben er nog nooit afgevallen. Paarden zijn mijn lievelingsdieren.
    We hebben pas herfstvakantie gehad en toen hebben we thuis allemaal leuke dingen gedaan. We hebben een hele aardige meester in groep 4, hij heet meester Auke. Hij heeft ook een zoontje, die heet Bart. Hij laat wel eens filmpjes over Bart zien. En dan moet iedereen lachen. We zijn nog niet echt bezig met keersommen. Vandaag was Noor ziek! En gisteren ook!
    Vanavond ga ik voor de eerste keer oefenen voor het kerstspel en ik speel een engeltje! En mijn zusje Hilde ook. Het lijkt me heel leuk.
    Vandaag heb ik met mama geskeelerd en het is heerlijk weer! Veel warmer dan je zou verwachten in november! Misschien is het bij jou wat kouder?
    Vandaag heb ik een ballon gevonden van een ballonnenwedstrijd. Er zat ook een kaartje bij. De ballon was vandaag in Rosmalen opgelaten en vandaag dus al bij ons in de straat in Meppel gevonden. Die heeft een eind gevlogen he?! Ik heb hem meteen teruggestuurd met een kaartje en foto van mezelf!
    Ik ga zo eten! Ik wens je een fijn weekend!
    Groetjes van Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Loes,

    Cool dat je op voetbal zit. En dat je een eigen voetbalplaat hebt!
    Ja, het is hier nu kouder, vandaag ben ik wezen spelen bij mijn vriend Matthew en toen was het -7 graden. Maar weet je wat we gegeten hebben? Een ijsje!!!! En een hotdog als toetje.
    Of was het nou net andersom?
    Op school gaat het goed. Ook ik heb een leuke meester, net zoals Auke.
    Wij gaan met kerst ook allemaal leuke dingen op school doen. Dat begint morgen al met een fakkeloptocht.
    Wens je Noor beterschap en doe je haar de groetjes?


    Doei van Maiko

    BeantwoordenVerwijderen